Ligesom Beverly Hills 90210 er blevet erstattet af den blodfattige og polerede "90210", er Århus blevet erstattet af det kedelige og forudsigelige "Aarhus". Pæn og nydelig på overfladen, men også kedelig efter at man har set et enkelt afsnit. Skal Aarhus virkelig fremstå som en by uden plads til skæve eksistenser som Dylan McKay? Svaret får vi i 2011.
Derudover skal Århus som bekendt staves Aarhus fra næste år. Byen skal også have en ny borgmester efter næste folketingsvalg. Desuden fremgår det at Århus skal have nyt brand i 2011. Århus byråd har indledt arbejdet for at finde frem til en ny måde at markedsføre Århus på. Byen skal være kendt i indland og udland, og derfor er der brug et effektivt signal i form af et logo eller brand. Derfor har JP Århus nu udskrevet en konkurrence for at hjælpe med at finde dette nye brand. En konkurrence som vel at mærke ikke har den fjerneste indflydelse på byrådets arbejde, men blot skal give læseren indtryk af at han/hun har en stemme der skam bliver hørt. That's the spirit! De kunne jo starte med at omdøbe sig selv til JP Aarhus...
"JP Århus, ha ha ha"
AITMOOS følger sagerne i 2011, samtidig med at vi bliver ved med at dække det skjulte, glemte og oversete Århus. De store personligheder, de små detaljer. Tak for alt, 2010, og godt nytaarhus.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar