Viser opslag med etiketten aarhus cyklebane. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten aarhus cyklebane. Vis alle opslag
tirsdag den 17. november 2009
Den århusianske Dylan
Steffen Brandt genfortolker Bob Dylan på århusiansk. Videoen er en tydelig reference til Dylans legendariske video til 'Subterranean Homesick Blues' fra 1965. I Brandts version er det dog ikke Allen Ginsberg der står og danser som en vildmand, men Jørgen Leth der, på sin gamle hjemmebane Aarhus Cyklebane, giver et nap med. Det virker, faktisk er det langt bedre end man umiddelbart skulle have troet.
Etiketter:
bob dylan,
jørgen leth,
steffen brandt,
aarhus cyklebane
Abonner på:
Opslag (Atom)