- How 'you doin'?
Viser opslag med etiketten sexy. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten sexy. Vis alle opslag
fredag den 5. december 2014
tirsdag den 11. november 2014
Tak
Etiketter:
agf,
byens nøgle,
den gamle mod,
drømmen lever,
farveller,
fodboldhår,
jadak,
kys mig,
kærlighed,
martin jørgensen,
mr. århus,
rænessance,
sexy,
tak rock,
thank you very much,
vm,
wonderwall
tirsdag den 17. juni 2014
Koncerter i Aarhus - en kommentar
Alle Aarhus-elskere har siddet og knurret bittert over alle de koncertnavne, som perifere forstadshaller, som Boksen i Herning, Værket i Randers og fængslet i Horsens, har kunnet hive op ad hatten. Stones, Tom Petty, Metallica, Donovan... kunstnere, der selvfølgelig burde spille i Aarhus, eller i det mindste bare i København så; hvis Aarhus ikke kan få dem, skal ingen jyske byer have dem!
Okay, Elton John har spillet på Atletion (ja, så længe er det siden), Beach Boys har også spillet her... og Bob Dylan og Rod "the mod" Stewart kommer også til Aarhus, faktisk bliver billetterne revet væk.
Det kan da også godt være, Northside Festivalen er blevet populær. Men den er helt sikkert noller. "Alternative" rocknavne, der var store for 5-10 år siden. Jeg mener, dette års festival sluttede af med de forfærdelige Arcade Fires enerverende teaterrock!
Derfor varmer det i hjertet, når sådan noget her sker: Helmig og TV2 åbner dette års festuge - gratis!
Aarhus fik det så vildt, at koncerten blev udsolgt på 45 minutter. Ja da!! Byens helte slår til igen!
Hvis de store navne ikke gider komme til Aarhus, så ordner vi det kraftenstejlme bare selv. Lidt ligesom, hvis man ikke er så god til at lave damer, og man så bare går hjem og gokker lidt. Problem solved! Pyt med, at det er et to år gammelt koncept. AITMOOS hylder det!
Apropos Helmig og TV2, så har AITMOOS en overraskelse i ærmet, som man kan læse om på bloggen i weekenden eller starten af næste uge? Hvad er dog dét, tænker du? Jaaah, vi får se, då. Vi får se!!
Okay, Elton John har spillet på Atletion (ja, så længe er det siden), Beach Boys har også spillet her... og Bob Dylan og Rod "the mod" Stewart kommer også til Aarhus, faktisk bliver billetterne revet væk.
Det kan da også godt være, Northside Festivalen er blevet populær. Men den er helt sikkert noller. "Alternative" rocknavne, der var store for 5-10 år siden. Jeg mener, dette års festival sluttede af med de forfærdelige Arcade Fires enerverende teaterrock!
Derfor varmer det i hjertet, når sådan noget her sker: Helmig og TV2 åbner dette års festuge - gratis!
Aarhus fik det så vildt, at koncerten blev udsolgt på 45 minutter. Ja da!! Byens helte slår til igen!
Hvis de store navne ikke gider komme til Aarhus, så ordner vi det kraftenstejlme bare selv. Lidt ligesom, hvis man ikke er så god til at lave damer, og man så bare går hjem og gokker lidt. Problem solved! Pyt med, at det er et to år gammelt koncept. AITMOOS hylder det!
Apropos Helmig og TV2, så har AITMOOS en overraskelse i ærmet, som man kan læse om på bloggen i weekenden eller starten af næste uge? Hvad er dog dét, tænker du? Jaaah, vi får se, då. Vi får se!!
Etiketter:
bob dylan,
donovan,
festuge,
grauballemanden,
harmonika,
helmig,
mods,
northside,
penismisundelse,
rod stewart,
sexy,
steffen brandt,
teaterrock,
tv-2,
vi får se,
voks
torsdag den 29. september 2011
Los Aarhus
Så er der endelig en nyhed der er på højde med dengang en sensationel gråvinget måge besøgte Aarhus Havn. Ah ja, det var tider. Nu er der imidlertid set en los tæt på Aarhus. Stiften.dk skriver, at kærestepar der var ude at "gå en tur" (wink wink) i skoven ved Mundelstrup nordvest for Aarhus fik øje på den store missekat. Efter sigende har der ikke været en los i Aarhus i 5000 år, noget af en skråsikker påstand, men nuvel. Som der står i artiklen:
Hm hm...
Hm hm...
Etiketter:
breaking news,
gråvinget måge,
lods,
los sørensen,
sexy
mandag den 8. november 2010
Guide til Århus: Bymuseet
Århus har mange museer. På Naturhistorisk museum kan du se udstoppede dyr. På Steno kan du blive klogere på naturvidenskabernes og lægevidenskabens historie, og hvem har ikke lyst til det. Så er der selvfølgelig Kvindemuseet, hvilket vel giver sig selv. Besættelsesmuseet. Og selvfølgelig Aros, bygningen med de forskelligt farvede mursten, et kunstværk i sig selv.

Alle disse museer ligger inde omkring midtbyen. Men hvis du tager en tur ned bag Kongrescentret, ned mod Brabrandstien ud mod Åbyhøj, så vil du se en lille, obskur bygning der ligger ned til Åen.

Her har Bymuseet holdt til siden 1993. Bygningen huserede tidligere Hammelbanen, som dog er blevet nedlagt forlængst. Bymuseet, som tidligere hed Århus Bymuseum, har til opgave at formidle Århus' historie fra vikingetiden til i dag.
Her har man altså kunnet gå rundt i ro og mag, væk fra midtbyens larm, og studere Århus før og nu. Som så mange andre ting som AITMOOS har rettet søgelyset mod, er det dog snart slut. Det er nemlig besluttet at kommunen skal sælge togbygningen og bymuseet paradoksalt nok skal flytte til Den Gamle By. Ak. Flytningen skal angiveligt finde sted i 2012 og rygterne går på at prisen på en billet stiger fra 30 kr. til 125 kr for at komme ind i Den Gamle By. Sådan!

Du har som sagt stadig mulighed for at besøge museet på sin oprindelige lokalitet. I den næste måned er der ligefrem et såkaldt regulært "kageorgie" på museet. Ifølge aoa.dk kan du få 4-5 små historiske kager og kaffe ad libitum for kun 69 kr. Billigt! Torsdag 11. november kan du opleve en autentisk omgang Sønderjysk Kaffebord, mens torsdag 9. december byder på Kager med smag af Jul. Mmmm. Kage!

Alle disse museer ligger inde omkring midtbyen. Men hvis du tager en tur ned bag Kongrescentret, ned mod Brabrandstien ud mod Åbyhøj, så vil du se en lille, obskur bygning der ligger ned til Åen.

Her har Bymuseet holdt til siden 1993. Bygningen huserede tidligere Hammelbanen, som dog er blevet nedlagt forlængst. Bymuseet, som tidligere hed Århus Bymuseum, har til opgave at formidle Århus' historie fra vikingetiden til i dag.
Her har man altså kunnet gå rundt i ro og mag, væk fra midtbyens larm, og studere Århus før og nu. Som så mange andre ting som AITMOOS har rettet søgelyset mod, er det dog snart slut. Det er nemlig besluttet at kommunen skal sælge togbygningen og bymuseet paradoksalt nok skal flytte til Den Gamle By. Ak. Flytningen skal angiveligt finde sted i 2012 og rygterne går på at prisen på en billet stiger fra 30 kr. til 125 kr for at komme ind i Den Gamle By. Sådan!

Du har som sagt stadig mulighed for at besøge museet på sin oprindelige lokalitet. I den næste måned er der ligefrem et såkaldt regulært "kageorgie" på museet. Ifølge aoa.dk kan du få 4-5 små historiske kager og kaffe ad libitum for kun 69 kr. Billigt! Torsdag 11. november kan du opleve en autentisk omgang Sønderjysk Kaffebord, mens torsdag 9. december byder på Kager med smag af Jul. Mmmm. Kage!
mandag den 25. oktober 2010
Lårde hjårde
Forleden kunne man på stiften.dk se følgende billede på sin skærm:
Ah ja, typisk solskin i dyrehaven. Som man skulle tro ud fra billedet er alt dog ikke den rene idyl. De ellers så kærlige hjorte kan nemlig være farlige for mennesker. Ja, du læste rigtigt. Farlige for mennesker.
"Hva' vil du, mand, hva' vil du?!"
Ah ja, typisk solskin i dyrehaven. Som man skulle tro ud fra billedet er alt dog ikke den rene idyl. De ellers så kærlige hjorte kan nemlig være farlige for mennesker. Ja, du læste rigtigt. Farlige for mennesker.
"Hva' vil du, mand, hva' vil du?!"
I Dyrehaven ved Marselisborg, Århus, kan man nemlig håndfodre hjortene mens man går rundt iblandt dem. Det lyder som paradis på jord. Men nej. Faktisk er det forbudt at fodre hjorte alle andre steder end i Århus. Hvorfor? Som du kan læse på jp.dk er der i Marselisborg Dyrehave hvert år episoder, hvor mennesker bliver angrebet af brunstige hjorte eller hinder, der vil beskytte deres kalve.
Det er noget bloggen kan skrive under på. Denne skribent blev angrebet for hvad der snart må være 25 år siden i selvsamme dyrehave af en hjortemor der var emsig over sin unge. "Pow", sagde det, da den stødte sin mule op på mulen af denne 4-5-årige. En regulær uppercut der medførte traume så stort som da samme 4-5-årige blev bidt i "neglefingeren" af en hest nede ved Brobjergcentret i Egå, ligeledes under håndfodring.
Det viser sig nu at der abslolut intet er sket i mellemtiden, og at der stadig finder håndfodring af hjorte sted, med menneskefare til følge - og så lige uden for Århus. Rystende.
Det viser sig nu at der abslolut intet er sket i mellemtiden, og at der stadig finder håndfodring af hjorte sted, med menneskefare til følge - og så lige uden for Århus. Rystende.
Etiketter:
carsten hjortens flugt,
grauballemanden,
jägermeister,
marselisborg,
sexy
mandag den 30. august 2010
Festugeminde: Kondombussen
Det er igen tid til festuge i Århus, og hvad er så mere nærliggende end at genoplive sidste års succesfulde serie om "Festugeminder". Ikke nok med at serien om festugeminder genoplives, det kommer til at være det foreløbigt mest sexede indlæg. Ooooooo yeah.
I 90erne var der en ting man glædede sig til hvert år i festugen. Ud over inkaerne der spillede på panfløjter foran Salling, Boblen der blev sat op ved Spytbakken og de rabiate kristne som satte en skurvogn op foran Domkirken og bød på kaffe og en tale om dommedag til de berusede, syndige festugegæster. Der er selvfølgelig tale om Kondombussen. Bedre kendt under sit mere kedelige navn "SikkerSex Karavanen".
Parkeret på pladsen foran Rådhuset eller ved siden af Ridehuset holdt hvert år en blåmalet dobbeltdækkerbus, også kaldet en Londonbus, hvor kyndige vejledere kunne guide unge, festugekåde århusianere i hvordan man dyrker sikker sex. Som følge deraf kunne man også købe kondomer i bussen.
Ikke blot de sædvanlige kedelige Okeido, men alle mulige slags. "Nam nam", "Black Jack", kondomer med en lakrids på spidsen ("fuck hvor klamt, hvad skal den bruges til?"), samt selvfølgelig "Nøkken"... de var der alle sammen. Unge drenge der knap nok havde fået hår på karamellen valfartede til for at forsyne sig. Ofte for at puste kondomerne op foran pigerne eller gnide dem der havde glidecreme på deres kameraters hoved. Der går ligefrem historier om drenge der havde kondomer fra bussen liggende i deres pung i årevis (Ingen nævnt...).
"Så min dreng, så er du klar til festugen."
"Hi hi hi... Er der glidecreme på den der?"
I 90erne var der en ting man glædede sig til hvert år i festugen. Ud over inkaerne der spillede på panfløjter foran Salling, Boblen der blev sat op ved Spytbakken og de rabiate kristne som satte en skurvogn op foran Domkirken og bød på kaffe og en tale om dommedag til de berusede, syndige festugegæster. Der er selvfølgelig tale om Kondombussen. Bedre kendt under sit mere kedelige navn "SikkerSex Karavanen".
Parkeret på pladsen foran Rådhuset eller ved siden af Ridehuset holdt hvert år en blåmalet dobbeltdækkerbus, også kaldet en Londonbus, hvor kyndige vejledere kunne guide unge, festugekåde århusianere i hvordan man dyrker sikker sex. Som følge deraf kunne man også købe kondomer i bussen.
Ikke blot de sædvanlige kedelige Okeido, men alle mulige slags. "Nam nam", "Black Jack", kondomer med en lakrids på spidsen ("fuck hvor klamt, hvad skal den bruges til?"), samt selvfølgelig "Nøkken"... de var der alle sammen. Unge drenge der knap nok havde fået hår på karamellen valfartede til for at forsyne sig. Ofte for at puste kondomerne op foran pigerne eller gnide dem der havde glidecreme på deres kameraters hoved. Der går ligefrem historier om drenge der havde kondomer fra bussen liggende i deres pung i årevis (Ingen nævnt...).
"Så min dreng, så er du klar til festugen."
"Hi hi hi... Er der glidecreme på den der?"
Som nævnt var det stort set kun drenge der mødte op. Ifølge AITMOOS' kilder syntes de jævnaldrende pigerne fra klassen ofte at drengene var enormt barnlige i håndteringen af kondomerne. Ikke desto mindre var kondombussen et yderst sexet indslag i mange knøses festuge.
Spring 10 sek. frem (det sagde hun også i går).
Etiketter:
festuge,
kondombussen,
mindernes allé,
sexy
Abonner på:
Opslag (Atom)














