Viser opslag med etiketten annus horribilis. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten annus horribilis. Vis alle opslag

onsdag den 21. januar 2015

Bitter kaffe

Ak. 2015 har foreløbig vist sig at være et anus, øh... annus horribilis for byen, de kalder "Aarhus". Det er med sorg i tastaturet, at AITMOOS må viderebringe endnu en bitter nyhed. Nu er endnu et af byens varetegn væk. Sigfred's Kaffebar er gået konkurs.


Det er ellers ikke mere end 6 mdr. siden, at den gøglede kaffebar udvidede med en filial i, ja, Skagen, som ellers primært er kendt for Skagen Smackdown. Dengang havde man ellers lige lukket Sigfred's Kaffebar i Vangsgaards Boghandel, men som man kunne læse på stiften.dk:

Hrmf. Men nu er det så slut. Nøglen er drejet om, den sidste kop kaffe er brygget. Endnu et af Aarhus' særkender er forsvundet. Og vi er stadig kun i januar, folkens.