Viser opslag med etiketten argentina. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten argentina. Vis alle opslag

fredag den 16. juli 2010

Adjøs

Dronningen og hendes følge forlader nu Marselisborg for denne gang. Århus siger tak for besøget hvor prins Henriks hund, Evita, nåede at bide en garder. Ikke nok med det, der var endda tale om sidste års vinder af Paradise Hotel. Det var tredje gang på to år at hunden bed en garder, haps!

Som plaster på såret fik garderen en undskyldning og seks flasker af prins Henriks vin. Det er det man kalder "win-win".

Slurp, ahh!

Tak for denne gang.


fredag den 6. november 2009

Look-a-likes: Frilandshaven i Argentina

Åh ja, dreaming of Frilandshaven. Hvem her kan sige sig fri for at have siddet den ene søndag aften efter den anden og ladet sig forføre af de to århusianere i Frilandshaven på DR2. Den rustikke Anne Hjernøe og energibundet Jørgen Skouboe.

En af grundene til at jeg har fulgt programmet tæt var af den simple årsag at Skouboe ligner den argentinske fodboldtræner José Pekerman. Når Jørgen løb rundt og jagtede bier, sammenlignede græskar eller fremstillede ting i piletræ, sad jeg i sofaen og udbrød "Åh! Ha ha, ja, ham Pekerman. Hvad han dog ikke finder på!".

José Pekerman, Argentina

Jørgen Skouboe, Frilandshaven