I sommeren 2012 foretog AITMOOS en intensiv dækning af åbningen af A-bar, eller Australian Bar, som led i succesføljetonen "På druk i Aarhus". AITMOOS-redaktionen har i den forbindelse for nyligt modtaget følgende anbefaling:
Mennesker? Billige øl?! Gode damer!?! Det lyder som et sted for både AITMOOS, og ikke mindst bloggens læsere! For det er vel ikke den faste læser, Anonym, der har været på spil? Eller... er det?
Viser opslag med etiketten australian bar. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten australian bar. Vis alle opslag
torsdag den 1. august 2013
En anbefaling
Etiketter:
anbefaling,
australian bar,
damer,
dig it,
lang bar,
livet er fedt,
mr. århus,
musik og dyr,
på druk i århus
Abonner på:
Opslag (Atom)

