Som plaster på såret fik garderen en undskyldning og seks flasker af prins Henriks vin. Det er det man kalder "win-win".
Viser opslag med etiketten evita. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten evita. Vis alle opslag
fredag den 16. juli 2010
Adjøs
Dronningen og hendes følge forlader nu Marselisborg for denne gang. Århus siger tak for besøget hvor prins Henriks hund, Evita, nåede at bide en garder. Ikke nok med det, der var endda tale om sidste års vinder af Paradise Hotel. Det var tredje gang på to år at hunden bed en garder, haps!
Som plaster på såret fik garderen en undskyldning og seks flasker af prins Henriks vin. Det er det man kalder "win-win".
Som plaster på såret fik garderen en undskyldning og seks flasker af prins Henriks vin. Det er det man kalder "win-win".
Etiketter:
afsked,
argentina,
evita,
marselisborg,
prins henrik
Abonner på:
Opslag (Atom)