Julen sig nærmer, og det er med stolthed, at AITMOOS kan præsentere indholdet af AITMOOS-julekalenderen 2014: Da-Daaaah!
Ja, du læste rigtigt! Hver dag vil AITMOOS åbne kalenderen op for en af "De bedste Århus-historier" fra en "H.A. Yearhouse". Yearhouse... Year... house... År... hus. Get it?.
- De bedste Aarhus-historier som en julekalender! Ge-ni-alt!
- Ja, thumbs up, Paulie, thumbs up!
Forbered dig på revy-humor i hele december. Én lang sviner af Aarhus. Men hey; Aarhus ka' ta' det!
Hov, hov.
Men ikke nok med det. Af og til vil der dukke gamle kendinge af bloggen op i forbindelse med "Århus-historierne". Ja!
- Bloggen for alle, der elsker Aarhus
Julekalenderen for alle, der elsker Aarhus...
Følg med i julekalenderen fra den 1. december. Det bliver en kæmpe succes med masser af læserkommentarer. Det' hel' sikker'.
- Ja, for du vil vel ikke lægge dig ud med Julemanden... vil du vel, sødde?
Der sker så mange ting på det billede. For det første er det svært at undgå at bemærke det lettere retarderede udtryk, som alle løberne på billedet har. Dernæst bemærker man selvfølgelig AGF-trøjen, som ligner en kopi-trøje fra Tyrkiet eller Indonesien. Der må være tale om en ungdomstrøje, da sponsorerne ikke er de samme, som på den officielle trøje. Eller er det en kopitrøje?
Bagved AGF-trøjen løber kronprinsen, der, som sædvanlig, spiller sygt smart. Hans hår ser skrupskørt ud, og han har selvfølgelig arvet det fra sin far, hvilket man tydeligt kan se på dette billede:
- Ja, ja, du har arvet det hår fra mig, mon fils.
Og hvad helvede griner Frederik "Krohn-Dehli"-prinsen af? Griner han af Aarhus? Af AGF? Af Henrik? Af alle tre ting, og mere til? Ja, han gør. Men han griner allermest af den løber, der løber ved siden af ham. Han griner af hans trøje. Se engang:
Kan du læse, hvad der står? Der står "Have fun with Aarhus", men der står også bare "Have fun with us", hvis man skærer "Aarh" fra. Og så efterfulgt af det himmelråbende slogan "Danish for progress", som, ud over at være et elendigt slogan, ganske enkelt er løgn. Aarhus er ikke Danish for noget som helst, ud over Aarhus. Hvor er det dumt. Ja, hele billedet er dumt, og så er det endda taget i Mindeparken. Og så sidder trøjen vist endda på borgmesteren. Så bliver det ikke dummere. Som man kan se i denne video, er "Have fun with..." kun ét af mange eksempler, hvor der blevet leget med "Us"-delen i Aarhus. Satme skarpt. 1 million kroner, mand.
Advarsel: Denne video er sygt kedeligt, og AITMOOS fralægger sig ethvert ansvar for, hvor kedelig den er.
AITMOOS foreslår et nyt slogan: Aarhus - Danish for "Årh, hvad!!!". I kan få det for det halve.