Viser opslag med etiketten jägermeister. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten jägermeister. Vis alle opslag

torsdag den 23. maj 2013

På druk i Aarhus: Hot Buns

Vores druktur rundt omkring i Aarhus har ofte ført os til steder, der ikke længere findes, eller ikke længere har den samme betydning længere. Den Høje, Æsken, en forfest i forstaden Skæring... men det skal ikke være Mindernes Allé det hele. Der er nemlig kommet et nyt sted i Aarhus, et sted, hvor man både kan spise og drikke. Rygterne går på, at det er Aarhus' svar på Hooters. Vent, Hooters? Mayn!



Det drejer sig om stedet Hot Buns i Mejlgade, en såkaldt "gastropub", hvis dette altså er et rigtigt ord. Det er åbenbart en burgerkæde, hvilket selvfølgelig ikke er noget for AITMOOS. Det, der gør Hot Buns ekstra interessant, er, at chefen for afdeling i Aarhus er ingen ringere end Susan K. Den selverklærede danske Paris Hilton, som nærmere er det kvindelige svar på Sidney Lee, bare endnu mere noller og endnu mindre sjov. Ved første øjekast kunne man fristes til at tro, at der var tale om en kvindelig låsesmed med såkaldte "låsepatter", men nu er AITMOOS jo ikke kendt for at være plat, så det lader vi ligge.

- Dette koncept kalder vi en "hot bun med stive nipples"

AITMOOS-redaktionen har ikke selv besøgt stedet, men har fået anbefaldet deres Happy Hour, hvor de kan få to drinks for en drinks pris. Jow tak! Desuden har vi hørt, at et glas postevand koster 25 kr., men at det følger gratis med, når du køber alkohol. Genialt koncept. Det er jo sådan, at der findes sites på nettet, hvor brugere kan anmelde f.eks. restauranter; "Var på Jensens Bøfhus, soft-icen var helt i top!" eller "Spist en China box fra Clemens Stræde, har siddet på tønden lige siden". Det kan du f.eks. gøre på siden med det oplagte navn MangoSpot. Her er der dog også nogle, der har anmeldt Hot Buns, hele otte personer, kan man se. Til gengæld har den sammenlagt kun fået én, øh... mango. Ud af fem mulige. Ouch. Det var en bitter mango at sluge.

Når man så prøver at komme ind og læse anmeldelserne, sker der følgende:

mandag den 25. oktober 2010

Lårde hjårde

Forleden kunne man på stiften.dk se følgende billede på sin skærm:
Ah ja, typisk solskin i dyrehaven. Som man skulle tro ud fra billedet er alt dog ikke den rene idyl. De ellers så kærlige hjorte kan nemlig være farlige for mennesker. Ja, du læste rigtigt. Farlige for mennesker.
 
"Hva' vil du, mand, hva' vil du?!"
I Dyrehaven ved Marselisborg, Århus, kan man nemlig håndfodre hjortene mens man går rundt iblandt dem. Det lyder som paradis på jord. Men nej. Faktisk er det forbudt at fodre hjorte alle andre steder end i Århus. Hvorfor? Som du kan læse på jp.dk er der i Marselisborg Dyrehave hvert år episoder, hvor mennesker bliver angrebet af brunstige hjorte eller hinder, der vil beskytte deres kalve.
Det er noget bloggen kan skrive under på. Denne skribent blev angrebet for hvad der snart må være 25 år siden i selvsamme dyrehave af en hjortemor der var emsig over sin unge. "Pow", sagde det, da den stødte sin mule op på mulen af denne 4-5-årige. En regulær uppercut der medførte traume så stort som da samme 4-5-årige blev bidt i "neglefingeren" af en hest nede ved Brobjergcentret i Egå, ligeledes under håndfodring.
Det viser sig nu at der abslolut intet er sket i mellemtiden, og at der stadig finder håndfodring af hjorte sted, med menneskefare til følge - og så lige uden for Århus. Rystende.

mandag den 28. juni 2010

Prins Easy Rider II


Sådan. Prins Joachim viste sig som den sande Kongen af Århus som vi alle vidste han var. I en sand magtdemonstration vandt han årets Classic Race ved Tangkrogen i sin Ford Lotus Cortina. Vi sender bolden videre til Stiftens reportage:

"Prinsen var rød i kinderne som efter en ildebrand ovenpå det hektiske ræs. Vennerne og hjælperne tryllede bagefter en flaske champagne frem fra et eller andet sted i det kongelige garagetelt. Selvom mange tilskuere stod udenfor teltet og kiggede på, holdt det ikke vinderen fra at vise sin oprigtige stolthed over sejren og sin kærlighed til prinsesse Marie, der fik kys og kram med champagne-bobler".

Bravo, monsieur! Vi ses på den Høje eller Heidi's Bier Bar.

søndag den 9. maj 2010

Jeg sætter min hat som jeg vil 2

Sådan. Det kan nok være at Graulunds stråhat har vakt stor debat så det er godt at se at Tøffedrengen tager ansvar ved at tage en endnu mere kontroversiel hat på. En assistenttræner der bliver interviewet forud for sæsonens vigtigste kamp iført en sponsorhue fra Jägermeister. En lille hilsen til formanden for AGF's fanklub og hans Ceres Royal-kasket, måske?




Jägermeister, Cult Shaker... kan det blive stærkere?