Viser opslag med etiketten anmeldelse. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten anmeldelse. Vis alle opslag

torsdag den 23. maj 2013

På druk i Aarhus: Hot Buns

Vores druktur rundt omkring i Aarhus har ofte ført os til steder, der ikke længere findes, eller ikke længere har den samme betydning længere. Den Høje, Æsken, en forfest i forstaden Skæring... men det skal ikke være Mindernes Allé det hele. Der er nemlig kommet et nyt sted i Aarhus, et sted, hvor man både kan spise og drikke. Rygterne går på, at det er Aarhus' svar på Hooters. Vent, Hooters? Mayn!



Det drejer sig om stedet Hot Buns i Mejlgade, en såkaldt "gastropub", hvis dette altså er et rigtigt ord. Det er åbenbart en burgerkæde, hvilket selvfølgelig ikke er noget for AITMOOS. Det, der gør Hot Buns ekstra interessant, er, at chefen for afdeling i Aarhus er ingen ringere end Susan K. Den selverklærede danske Paris Hilton, som nærmere er det kvindelige svar på Sidney Lee, bare endnu mere noller og endnu mindre sjov. Ved første øjekast kunne man fristes til at tro, at der var tale om en kvindelig låsesmed med såkaldte "låsepatter", men nu er AITMOOS jo ikke kendt for at være plat, så det lader vi ligge.

- Dette koncept kalder vi en "hot bun med stive nipples"

AITMOOS-redaktionen har ikke selv besøgt stedet, men har fået anbefaldet deres Happy Hour, hvor de kan få to drinks for en drinks pris. Jow tak! Desuden har vi hørt, at et glas postevand koster 25 kr., men at det følger gratis med, når du køber alkohol. Genialt koncept. Det er jo sådan, at der findes sites på nettet, hvor brugere kan anmelde f.eks. restauranter; "Var på Jensens Bøfhus, soft-icen var helt i top!" eller "Spist en China box fra Clemens Stræde, har siddet på tønden lige siden". Det kan du f.eks. gøre på siden med det oplagte navn MangoSpot. Her er der dog også nogle, der har anmeldt Hot Buns, hele otte personer, kan man se. Til gengæld har den sammenlagt kun fået én, øh... mango. Ud af fem mulige. Ouch. Det var en bitter mango at sluge.

Når man så prøver at komme ind og læse anmeldelserne, sker der følgende:

torsdag den 28. oktober 2010

TV-anmeldelse

Forleden kunne man se det ellers tåbelige program "UPS! Det er live" være på besøg i Århus. Ikke nok med det, programmet blev optaget på Under Masken (hold øje med bloggen for at læse et snarligt indlæg om dette sted). Ud over at man kunne høre Ham den Lange rappe om f*sse, kunne man se Anne Gadegaard fortælle om sin nye r&b-karriere og hvordan hun bliver stylet af Susan K.


"GAB", siges der bare. Det er ikke det sande Århus som bloggen repræsenter'. Det eneste gode var at høre Anne G nikke med hovedet mens hun klikkede med en blanding af siden af munden og ganen så det siger den så velkendte Århuspige-lyd, "gi". Accenten var dog også god.

"Gi"

Og apropos Ham den Lange, så gik undertegnede i 10. klasse med ham. Dengang var han også lang, men havde ikke fået sin kunstnernavn endnu. Vi kaldte for "Storbjørn", "T-B" eller "T-Bone"...