Viser opslag med etiketten mcgear. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten mcgear. Vis alle opslag
mandag den 1. februar 2010
Kongen vender tilbage
Det er med stor glæde at AITMOOS kan konstatere at den intensive kampagne for at Martin Jørgensen skulle vende hjem til Århus har båret frugt. Således kan Stiften fortælle at Martins skifte blot er en formalitet fra at blive til virkelighed. På spillerens CV kan der nu, ud over Danmark, altså igen skrives AGF.
AITMOOS vil derfor gerne benytte lejligheden til at sige tak. Tak til Martin Jørgensen for at vise klassen og vende hjem. Tak til Brian Steen Nielsen for at vise klassen og signe det tætteste man kommer på en levende legende i AGF. Tak for den uendelige historie. Og sidst, men ikke mindst: Tak for den overvældende interesse fra bloggens læsere.
Som Paul McCartneys bror, Mike McGear, sagde i 1967: Thank you very, very, very much!
Etiketter:
agf,
brian steen,
danmark,
martin jørgensen,
mcgear,
thank you very much
Abonner på:
Opslag (Atom)

