Viser opslag med etiketten mcgear. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten mcgear. Vis alle opslag

mandag den 1. februar 2010

Kongen vender tilbage

Beep Beep'm Beep Beep, yeah!

Det er med stor glæde at AITMOOS kan konstatere at den intensive kampagne for at Martin Jørgensen skulle vende hjem til Århus har båret frugt. Således kan Stiften fortælle at Martins skifte blot er en formalitet fra at blive til virkelighed. På spillerens CV kan der nu, ud over Danmark, altså igen skrives AGF.

*klap klap klap klap klap*

AITMOOS vil derfor gerne benytte lejligheden til at sige tak. Tak til Martin Jørgensen for at vise klassen og vende hjem. Tak til Brian Steen Nielsen for at vise klassen og signe det tætteste man kommer på en levende legende i AGF. Tak for den uendelige historie. Og sidst, men ikke mindst: Tak for den overvældende interesse fra bloggens læsere.

Som Paul McCartneys bror, Mike McGear, sagde i 1967: Thank you very, very, very much!