Se nu her - hele Århus' prins nummer to, Prins Joachim, er i Århus for at deltage i Classic Race. I videoen i artiklen, som, i parentes bemærket, er klippet lige så banebrydende som Easy Rider, ser vi Jokke sidde på en kværn, en såkaldt "pit-knallert". Han får øje på kameraet og siger "skal jeg lige køre den?". Herefter ser man prinsen gasse op, dog i første omgang forgæves. Klippet efter suser han afsted ud i horisonten. Zoom!
"The motorcycle black madonna Two-wheeled gypsy queen"
Det kan godt være at storebror er fremtidig konge og AGF-fan, men hvis Århus nogensinde skulle løsrive sig, er Jokke klart førstevang som Kongen af Århus.
Rygterne siger i øvrigt at prinsen har læst på lektien i form af serien "På druk i Århus" her på bloggen. Han er klar til Århus - er du klar, Århus?