Viser opslag med etiketten kakerlak. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten kakerlak. Vis alle opslag

onsdag den 22. december 2010

Burger King nam nam

Først var den gal med glasskår i colaen. Nu er det så burgerens tur. En 30-årig kvinde har fundet en kakerlak i en burger fra Burger King i Århus.

- Mmm... mmff! Wuarr!

Kvinden var ved at være færdig med sin burger, da den døde kakerlak faldt ud af burgerresterne.
- Jeg råbte bare adrrr, og spyttede det hele ud, fortæller Stine Kromann-Larsen til JP Århus. AITMOOS er noget uforstående over for denne reaktion, da kakerlakker er en delikatesse mange steder i verden. Men altså ikke i Århus. Nuvel.

- Mmmm... Burger King!

Kvinden takkede endda nej til et gavekort til "restauranten" som manageren på Burger King tilbød hende: - Jeg har ikke tænkt mig at spise der igen.

Det var ellers den perfekte gaveidé. Der er nok nogen der har købt deres gaver i god tid. I modsætning til AITMOOS.