Ak ja, de mandagskampe...
The Jam "Monday"
Rainclouds came and stole my thunder
Left me barren like a desert
But a sunshine girl like you
It's worth going through
I will never be embarrassed about love again.
Oh baby I'm dreaming of Monday,
Oh baby when I see you again
Oh baby I'm dreaming of Monday, dreaming of Monday.
Tortured winds that blew me over
When I start to think that I'm something special
They tell me that I'm not
And they're right and I'm glad and I'm not
I will never be embarrassed about love again.
Oh baby I'm dreaming of Monday,
Oh baby will I see you again
Oh baby I'm dreaming of Monday............
Viser opslag med etiketten quadrophenia. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten quadrophenia. Vis alle opslag
torsdag den 22. oktober 2009
Dreaming Of Monday: Mandagskampe
Etiketter:
agf,
længsel,
mandagskampe,
mods,
pessimisme,
quadrophenia,
the jam
torsdag den 8. oktober 2009
Egå Marina
Hvor tager man hen når man har brug for et pusterum fra verdens mindste storbys stress og jag? Svaret ligger lige for: Egå Marina. Tag 56'eren mod Studstrup og du kommer til Århus' svar på Brighton Pier. Tidligere kunne man købe sig en Henry Lloyd polo hos butikken der sælger sejlerudstyr ("dressed right for a beach fight"), men så vidt AITMOOS er orienteret er den lukket nu - køb eventuelt en sydvest i stedet for, du ved aldrig hvornår du får brug for den.
Gå målrettet videre hen mod Havnehøkeren for at tage et slag minigolf. F.eks. stødte AITMOOS omkring 1996-97 på Stig Tøfting og hans rockervenner der spillede minigolf og drak øl på Marinaen. Det var i den periode hvor Tøffe havde den såkaldte "bøssetot" og i øvrigt lige havde forladt AGF. Derfor ignorerede AITMOOS ham selvfølgelig. Ergo blev det ikke til noget mods vs. rockers lige dén dag.
Unge håbefulde mods venter på at Stig Tøfting kommer tilbage til Egå Marina så det kan blive afgjort én gang for alle hvem af mods og rockere der mestrer disciplinen bedst
Gå en tur ud på molen, hvis du er heldig kan du nyde en gang kapsejlads. Under alle omstændigheder kan du varme dig ved tanken om at selveste Kronprinsen har siddet oppe i Marinaens varetegn, den trekantede... "trekanten" på molen, hvor han har siddet og set kapsejlads med kikkert fra første parket. Så kan du stå og mindes dengang i 1978 hvor Egå Marina blev indviet. Se selv hvordan det forløb i klippet nedenfor. Det er ren Benny Hill.
Let the tide in, rush over me"
- Jimmyyyyyyyyy!
- Jimmyyyyyyyyy!
Gå målrettet videre hen mod Havnehøkeren for at tage et slag minigolf. F.eks. stødte AITMOOS omkring 1996-97 på Stig Tøfting og hans rockervenner der spillede minigolf og drak øl på Marinaen. Det var i den periode hvor Tøffe havde den såkaldte "bøssetot" og i øvrigt lige havde forladt AGF. Derfor ignorerede AITMOOS ham selvfølgelig. Ergo blev det ikke til noget mods vs. rockers lige dén dag.
Unge håbefulde mods venter på at Stig Tøfting kommer tilbage til Egå Marina så det kan blive afgjort én gang for alle hvem af mods og rockere der mestrer disciplinen bedstGå en tur ud på molen, hvis du er heldig kan du nyde en gang kapsejlads. Under alle omstændigheder kan du varme dig ved tanken om at selveste Kronprinsen har siddet oppe i Marinaens varetegn, den trekantede... "trekanten" på molen, hvor han har siddet og set kapsejlads med kikkert fra første parket. Så kan du stå og mindes dengang i 1978 hvor Egå Marina blev indviet. Se selv hvordan det forløb i klippet nedenfor. Det er ren Benny Hill.
Etiketter:
benny hill,
brighton,
bøssetot,
jimmy,
marinaen,
mods,
quadrophenia,
tøfting
Abonner på:
Opslag (Atom)
