Viser opslag med etiketten stråhat. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten stråhat. Vis alle opslag

mandag den 12. juli 2010

Nattergalen


Carsten fra De Nattergale, spottet på Clemens Bro, fredag d. 9. juli 2010. Nu tror du måske han skal hen og jamme med de inkaer der plejer at stå der og spille inkamusik, men det var ikke tilfældet. "Nej, det er ikke en panfløjte", sagde han til en forbipasserende. Gad vide hvad det så er?

Her er denne nattergals bedste track:


Det' jaaazz!

søndag den 9. maj 2010

Jeg sætter min hat som jeg vil 2

Sådan. Det kan nok være at Graulunds stråhat har vakt stor debat så det er godt at se at Tøffedrengen tager ansvar ved at tage en endnu mere kontroversiel hat på. En assistenttræner der bliver interviewet forud for sæsonens vigtigste kamp iført en sponsorhue fra Jägermeister. En lille hilsen til formanden for AGF's fanklub og hans Ceres Royal-kasket, måske?




Jägermeister, Cult Shaker... kan det blive stærkere?

mandag den 3. maj 2010

Jeg sætter min hat som jeg vil

Gi'r du et stykke, Peter? Årh?

For at citere L.O.C.:

"Som Mr. Mista sagde, det en vild nat
Rammer baren med ild i en stråhat
Din uh, er det eneste der trækker
Lad mig sig det så'n her, for du for lækker"