Viser opslag med etiketten maskot. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten maskot. Vis alle opslag
mandag den 3. maj 2010
Jeg sætter min hat som jeg vil
For at citere L.O.C.:
"Som Mr. Mista sagde, det en vild nat
Rammer baren med ild i en stråhat
Din uh, er det eneste der trækker
Lad mig sig det så'n her, for du for lækker"
søndag den 29. november 2009
Manden de kaldte Hest
Okay, okay... GF har lige slået Brøndby og man skal ikke sparke på en mand - eller skal vi sige hest - der ligger ned. Men vi kan ikke komme uden om at den lille, trøstesløse kronjyske by, Randers, har et fodboldhold der i høj grad ligner en nedrykker. Således er Randers altså det ringeste hold i Superligaen nogensinde efter 17 runder uden sejr.
Ikke fordi at AITMOOS skal melde sig ind i flokken af haters der hater på Randers, men altså... Jeg må indrømme at jeg kommer til at savne deres maskot. Det er ikke fordi AGF skal komme for godt i gang (jeg kigger i din retning, Aros), men Randers' maskot er noget nær det mest bizarre jeg længe har set. En babyblå hest der mest af alt ligner en vred kamel - eller er det lykkedragen Falkor fra Never Ending Story?
Hyp hyp nu, de blå hester
Ikke fordi at AITMOOS skal melde sig ind i flokken af haters der hater på Randers, men altså... Jeg må indrømme at jeg kommer til at savne deres maskot. Det er ikke fordi AGF skal komme for godt i gang (jeg kigger i din retning, Aros), men Randers' maskot er noget nær det mest bizarre jeg længe har set. En babyblå hest der mest af alt ligner en vred kamel - eller er det lykkedragen Falkor fra Never Ending Story?
Hyp hyp nu, de blå hesterJo, Randers kan nok godt forberede sig på at blive en nedrykkerby. Og diverse stadions i 1. division kan forberede sig på at tage imod Randers' trofaste fans, De blå heste. Snart vil 1. division give genlyd af "Alé, vi er hestene". Jo, vi kommer da til at savne Randers. Ikke?
Etiketter:
agf,
den hvide hest,
maskot,
mobning,
randerslujer
Abonner på:
Opslag (Atom)
