Viser opslag med etiketten duncan. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten duncan. Vis alle opslag

mandag den 23. maj 2011

Portræt

I bloggens barndom postede vi i flere omgange et billede af byens fortabte søn, Duncan. Billedet er imidlertid så godt at det fortjener at bliver postet igen. Her.


Ja, det er i sandhed et dejligt billede. Hvad tænker han på? Hvor kigger han hen? Vi ved det ikke, men vi kan få timer til at gå med at spekulere over det.

Historien om Dunken er selvfølgelig velkendt, og vi skal ikke rippe op i den her. På det seneste har der dog været rygter om at han skulle være på vej hjem til AGF - til det kan vi bare sige "du er velkommen, min dreng". Specielt fordi bloggen har opdaget et nyere, om muligt endnu bedre billede af Duncan. Et hvor han ligner en kendt amerikansk skuespiller som tidligere har været brugt til at illustrere et indlæg om en Guide til Risskov. Der er kort sagt tale om en genoplivning af "look-a-like"-serien. Dog er det ikke så meget selve udseendet ligheden går på, men mere stemningen i billedet. Og så selvfølgelig håret.

...


"Hvad tænker han på? Hvor kigger han hen?" Kom med et bud.

onsdag den 27. januar 2010

Broken English

Luk øjnene. Drøm dig tilbage til folkeskolen. Ifølge skoleskemaet står den på engelsk. That's right. Det så velkendte århusiansk klingende engelsk, "yes øh... I'm very nice." Se dette indslag, ikke nok med det, nyd det. Duncan fortæller blandt andet om hvordan han fik sit kælenavn "15-16 years agos"... Åh, Trillebøren fra Tilst. Altid velkommen i Århus, hvis det står til AITMOOS. Satme god.

mandag den 31. august 2009

Festugeminde: AGF - BIF 3-0

Nuff said. Fesugen 2005. Duncan spiller sin vel nok bedste kamp for AGF, da de hviie den 28. august skyder årets Festuge i gang ved at slå de forsvarende mestre 3-0. Et halvt år senere blev han solgt til selv samme mestre og AGF rykkede ned sidst på sæsonen - men hvorfor skal jeg nu ødelægge det gode Festugehumør? I en tid hvor AGF ligger nr. 1 er det måske meget godt at huske tilbage på AGF f.n. - før nedrykningen - for at bevare begge ben på jorden og lægge medaljedrømmene til side for et kort øjeblik. Men så heller ikke længere.

Det er desværre ikke lykkes AITMOOS at finde levende billeder fra dagens Festugeminde. Dog skal du ikke snydes for lidt underholdning. I dag spiller Duncan aka "Judas" aka "Bagerens søn" stadig for den triste klub på Vestegnen og er derfor bandlyst fra at deltage i Århus Festuge. Det har aldrig været nogen hemmelighed at Dunken har haft en sød tand, som det tydeligt ses på billedet ovenfor - her kan du ved selvsyn se hvor glad han er for dessert. Læg i øvrigt mærke til de jokes som den nyligt udsprungne homofob Mike "Bøssekarl" Jensen, hvis enorme pande ville være det perfekte lærred at gense 3-0-kampen på, laver med Danmarks dejligste Dunk. Han virker som en super fyr, ham Mike.