Viser opslag med etiketten j-dag. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten j-dag. Vis alle opslag

mandag den 1. februar 2010

J-dag

Her på bloggen græder vi af glæde over at det lykkedes at få Martin Jørgensen hjem

Det er J-dag på bloggen. Årsagen er selvfølgelig at Martin J er vendt hjem. Derfor kan bloggen kun opfordre til at få parkaen på, købe to store faj (en til hver hånd) og ellers bare være glad og danse.

Glædelig Jåj-dag!


Gi' den op med en sang for Martin!