Viser opslag med etiketten bodypaint. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten bodypaint. Vis alle opslag

onsdag den 12. oktober 2011

Ølskandale

Gennem længere tid er Aarhus blevet ramt af indtil flere ølskandaler. Først blev Ceres-logoet fjernet fra AGF's trøjer, så lukkede Ceres ned og flyttede produktionen væk fra byen. For slet ikke at tale om dengang den gamle Ceres-skorsten måtte vige pladsen for det gyselige Prisme. Uh nej, det er næsten for hårdt at tænke på. Nu er den så gal igen. Denne gang er det den verdensberømte "Blå Cola", den tidligere Ceres Royal, nu blot Royal Export, den er gal med.
- Åh, gud... Hvad har de nu fundet på...
Først fandt de på at lade danske rockkoryfæer designe udseendet på de blå coladåser. Ikke noget med aarhusianske rockkoryfæer, næh, det skulle da være multikunstneren Kasper Eistrup, der, ud over en skinger rockvokal, er kendt for at belemre Kashmir-fans med sin tvivlsomme billedkunst i sine pladecovers. Resultatet kan du se nedenfor. Hvis du blinker vildt hurtigt mens du kigger på det risikerer du dog at få epilepsi.
- Jamie Fame Flame, that's my name!
Dette foreløbige lavpunkt i, hvad der engang var et perfekt og tidsløst design, er dog vand i forhold til hvad Royal Unibrew nu har fundet på. Nedenfor kan du se hvordan øllen ser ud pt., i efteråret 2011. "EXPORT" står der skrevet med en skrifttype, der er så meget essensen af start-0'erne, at det gør ondt. Av, av.
- Hvad, er det 2011?? Jeg troede vi var i 2001...
Endnu et stykke Aarhushistorie der udvandes og forringes. Hvad bliver det næste? At Kristian von Hornsleth bliver bedt om at udsmykke Rådhustårnet med sit dekorationskunst? AITMOOS holder vejret...

tirsdag den 26. januar 2010

Afsløring: TV2 Østjylland-vært besat af spilledjævlen!

Vi var mange der studsede første gang man så Claus Elgaard som vært på TV2... Østjylland? Den gamle champ fra TV2 Sporten. Puks storebror. Hvad lavede han i Århus? Rygterne føg omkring. Var Claus synsk? Kunne han forudse et snarligt mesterskab til AGF og ville derfor være på forkant med situationen og bosætte sig i smilets by?

Nu viser det sig imidlertid at Claus har båret rundt på en grusom hemmelighed. Han har været ludoman. Det fortæller han i en ny bog som udkommer i dag. Det er ikke småting der kommer på bordet. En bodypaintsession i Føtex i et desperat forsøg på at tjene penge. En ekskæreste der prøvede at dræbe ham med en hvid Opel Kadet. Eller dengang ham gamblede under et direkte tv-interview med racerkøreren Nicolas Kiesa, som du kan se Claus fortælle om her.

"Så ryger jeg på Rouletten"

Det lyder på mange måder vanvittigt og AITMOOS' redaktion har da også besluttet ikke at læse Elgaards bog. Det lyder ganske enkelt for uhyggeligt. Som manden selv siger: "Jeg er faktisk så skræmt, at jeg ikke tør læse bogen igen". Desuden har en grundig research vist at Claus rent faktisk bor i Vejle. Ligger det overhovedet i Østjylland?

"Åh hå hå, Claus, min dreng..."

Ligger du inde med billeder fra da Claus blev bodypainted i Føtex i Svendborg? Post dem her på bloggen!