Viser opslag med etiketten vittigheder. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten vittigheder. Vis alle opslag

onsdag den 16. maj 2012

Den bedste nyhed, der aldrig var


... "Hvis altså de ikke må sige København". Jamen, det sætter jo alting på plads. Tak til stiften.dk for denne stærke historie. Og ikke mindst, tak til Peer H. Kristensen, direktør for VisitAarhus, for denne kommentar:

»Folk plejer at grine, når jeg siger det, men jeg mener faktisk, at Aarhus er Skandinaviens Barcelona. Der er både skov, havn og strand i byen, og så har vi et meget stemningsfyldt latinerkvarter,« siger Peer H. Kristensen.

Jo tak. AITMOOS griner også.


Handler i virkeligheden om Aarhus, og burde derfor nok være nomineret til at være den bedste Aarhus-sang nogensinde

torsdag den 27. maj 2010

Mørke skyer over Århus

For sidste gang vil AITMOOS svælge i nedrykningen. Selvpineri, jovist, men her kan du se det nok mest deprimerende indslag nogensinde. Lige fra Marc Knopflers grædende Stratocaster til flaget på halv over Fredensvang. Desperate udmeldinger om "måske Århus Fremad", fusion, økonomisk krise...


Det er alle sammen emner som bare ikke er et tema her på bloggen. I stedet vælger vi at fokusere på det eneste positive; Lars Lundkvists smukke accent der næppe er hørt bedre. Rolig, velartikuleret, bestemt. Som en god idrætslærer i folkeren, som man selvfølgelig kun havde som vikar et par gange om året.

Men men men... Århus skal nok rejse sig igen. Snart er der jazzfestival, så festuge og før du ved af det sidder du på Under Masken og spiser nachos og drikker kaffe, mens du hører verdensmusik, og så har du egentlig glemt alt om AGF. Næsten, i hvert fald. Hvis du så alligevel bliver lidt ked af det, så tænk på følgende vittighed og du bliver glad igen:

To århusianske bankrøvere bliver forfulgt af politiet.
De løber ind på et atletikstadion og har løbet rundt et par gange da politiet kommer.
- Pas på, politiet kommer, råber den ene.
- Pyt med det, de er tre omgange bagefter!


fredag den 30. april 2010

Vittigheder

Åh ja, vittigheder. Alle elsker den berømte århusianske humor (jeg kigger i din retning, Finn Nørbygaard). Hvem kan ikke huske den om århusianeren der tog en bildør med ud i ørkenen så han kunne rulle vinduet ned hvis det blev for varmt. Eller hvorfor får århusianere aldrig nogen børn? Det er fordi de bor i 06-området! (Okay, den mistede måske sin relevans da man gik over til 86...). Man kan ikke lade være med at grine sådan her.


Boris: Hvorfor kom århusianeren i pitten 10 gange i løbet på Jyllandsringen?
- En gang for at tanke og 9 gange for at spørge om vej!
Bill: ...

Se selv flere vittigheder her. Det er bare herre griner.



Kan du en vittighed? Måske en af de frække? Post den i en kommentar.