Viser opslag med etiketten hvad siger de?. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten hvad siger de?. Vis alle opslag

lørdag den 17. maj 2014

Prins Easy Rider og Søn

Der er Classic Race i Aarhus for tiden. Det er der hvert år, og det er ikke noget, bloggen som sådan ville bruge tid på, hvis ikke det var for deltagelsen af Danmarks retmæssige konge, Prins Joachim. Vi har tidligere bragt et indlæg, hvor vi linkede til en fremragende video, som blev kort genfortalt i indlægget, men desværre har sinkerne på Stiften slettet videoen, så man ikke længere kan se den. Dumt.

- Jeg sletter lige alt vores unikke indhold på Stiften.dk, så folk ikke kan se de ting, som vi har lagt op i tidens løb, så siger Schouby, at vi vil få en masse nye abonnenter og at vi kan skabe en ny og stabil forretningsmodel!

Men nok om Stiften. I år har Classic Race også deltagelse af Prins Felix, som stillede op i sæbekasseløbet. Farmand skubbede bagpå, men det lykkedes ikke at slå den direkte modstander: Prins Felix røg ud i det indledende heat:

Joachim: - Ha, jeg kan da sagtens løbe fra ham drengen derovre, det er jo barnemad!
Felix: - Vrum vrummm...

 Joachim: - Argh, nej, hvad foregår der! Den dreng må være dopet! 
Felix: - Vrum Vruumm...!

Til gengæld vandt lilleprinsen prisen for flotteste sæbekassebil, så det er nepotisme, når det er bedst. Ja tak, Classic Race. Den er altså også flot. Men se nu dette billede. Både Joachim og tilskueren til venstre kniber øjnene kraftigt sammen i det øjeblik, billedet bliver taget. Hvad foregår der lige her?


For en gangs skyld har AITMOOS ikke svaret.

lørdag den 13. november 2010

Hvad siger de? - 5

Det er ved at være noget tid siden at der har været en "Hvad siger de?" her på bloggen. Her ser vi Odense-drengen Thomas Helveg sammen med en ung dreng i form af Martin Jørgensen. Hvad siger - eller tænker - de? Du ved det jo godt!

torsdag den 22. april 2010

Hvad siger de? - 4


Nej, der er ikke tale om et trickfoto. Det er bare verdens bedste billede. Hvad bliver der mon sagt d'herrer imellem?

mandag den 19. april 2010

Hvad siger de? - 3


I anledning af at Stig Tøfting er vendt tilbage til AGF og skal agere frelsende engel på bænken i de sidste fem kampe er det kun på sin plads at markere det her på AITMOOS.

Brian Svin og Plæneklipperen. I kender rutinen. Hvad siger/skriger de?

fredag den 9. april 2010

Hvad siger de? - 2


Århus' kendispar nummer 1. De århusianske Beckhams. Nok bor dronningen om sommeren på Marselisborg, men vi ved jo godt at det er Århus' royale par. Alle vil være dem. Alle vil i seng med dem.

Men hvad siger de på billedet? Kom med et frisk bud!

mandag den 22. februar 2010

Hvad siger de? - 1

Fremover vil AITMOOS når lejligheden byder sig præsentere et billede hvor brugeren kan bidrage interaktivt (uha da da, uha da da da da) med at byde ind på hvad personerne på billedet siger til hinanden. På det første billede har vi AGF-træner Erik Rasmussen og den afgående, afdankede FCK-direktør, Don Ø.


Hvad siger de? Kom med dit bud i en kommentar.