torsdag den 26. november 2009

Drømmen om Erik

Jeg havde en drøm i nat. Den var med stor sandsynlighed inspireret af autentiske begivenheder, nærmere bestemt Erik Rasmussens udtalelser om at han har skuffet på trænerfronten. Jeg drømte at Erik gik rundt og græd. AGF havde (forbyde det) tabt de sidste efterårskampe og Erik var ganske enkelt ulykkelig. I drømmen så jeg et tv-indslag hvor man så Erik komme gående langt væk på en sti mens tårerne piskede ned af kinderne på ham. Det var et direkte indslag og en kommentator kommenterede "Og her kan vi altså se AGF's træner Erik Rasmussen komme gående, grædende". Det var meget stærkt.

Melankoliker

Senere i drømmen havde et kamerahold fanget Erik foran Fredensvang. Han skulle til at cykle derfra og bar derfor cykelhjelm. Det var tydeligt at se at han havde grædt. Han blev spurgt: "Tror du, du bliver fyret?". Væk var de kække bemærkninger fra Tryllerik. Sørgmodigt svarede han: "Det ved jeg ikke. Det må du snakke med ledelsen om. Med Brian. Jeg håber det ikke". Derefter trak han afsted med sin cykel med bøjet hovede.

Det var en drøm der tog hårdt på mig. Hvad betyder den? Jeg har selv været lidt efter Erik, det fortryder jeg nu. Undskyld, Erik. AITMOOS elsker dig.

Det skal nok gå, Erik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar