Det er altså vanskeligt at sige, hvad Lotte Heise laver i Aarhus. Vi ved dog, at hun bor i en lejet villa i, ja... Egå! Det luner, det luner. Hun modtog Aarhus Kommunes Ligestillingspris, som uddeles til en aarhusiansk borger, der har ydet noget særligt for byen tilbage i 2002. Det er jo flot. Men det var vel ikke derfor, hun flyttede til Aarhus... Eller... Var det?
"Suffragette City", eh? Hmmm....
I vores dybdeborende og tålmodige research er det kommet bloggen for øre, at hun ikke bryder sig om de såkaldte "facere", altså sælgerne fra f.eks. Amnesty International, der passer dig op på ægte gøglermanér og prøver at skyde ansvaret for kapitalismens ulyksaligheder over på de personer, der tilfældigvis går på enten Clemens Bro eller Klostertorv. Dem gider Lotte ikke høre på. Det gider AITMOOS heller ikke.
- Wup, jeg skal lige snakke med dig lidt... Ja, dig der. Har du ikke lyst til at redde de sultne børn i Afrika? Hallo...? Er du helt ligeglad med, at de dør af sult? Fair nok. Ha' en go' dag, så... (Pis, der røg min provision).
Du er nu blevet klogere på, hvad Lotte Heise laver i Aarhus. Med den konklusion, vil AITMOOS gerne benytte lejligheden til at citere Sokrates' berømte ord: "Det eneste, jeg ved, er, at jeg intet ved".
Ved du, hvad Lotte Heise laver i Aarhus? Skriv dit bud i en kommentar. Så er du sød.




















